Merhaba canım gebişler 28. Haftadan selamlar Ekimin sonuna doğru doğum görünüyor. Dün alışveriş yaptık eşimle yeni doğan 4 adet tulum 5-6 adet zıbın 1 adet 10 lu hastane çıkışı 1 adet 5 li aldım sizce yeterli olur mu? İlle hastanede değil evdede kullanmak için alışveriş yaparken fazla gibi geldi eve gelince az geldi gözüme sanki. Önerilere açığım. Sizler neler aldınız. (Bi arkadaşım çıtçıtlı tulum kullanışlı oluyor dedi. Altlı üstlü takımlar yenidoğanda beli açılıyor diye. Sizlerin düşünceleri nedir? Şimdiden teşekkür ederim 🙏