Mrvaren Merhaba bebegim çok küçükken gittim kalp atışını gördüm ama tam ses olarak duyamadık iki hafta sonra tekrar gidip dinlemek istiyorum sık sık ulturasyona girmek ve kalp atışını dinlemek zarar verir mi bebeğe
minikinsantanesi Mrvaren benim gebeliğim riskliydi 2 kaybım var bu yüzden yakın takip yaptık sürekli öyle olsa doktor çağırmazdı her 2 haftada bi gidiyorum yani hatta 3 hafta bile dayanamıyorum mutlaka gidip görüyorum içim rahat ediyor
Gebeyim-32 Mrvaren benimde tüp bebek olduğu için ilk başlarda 2 haftada bir sonra 3 haftada bir gittim şimdi artık ayda 1 gidiyorum
Mrvaren Teşekkür ederim her kafadan bırileri bişey dedi korktum açıkçası sürekli oldugunda zararı olursa diye
Mrvaren Rabbim bütün bebekleri korusun hayırlısıyla saglıklı sıhatli kucagımıza almayı nasip etsin içimi rahatlattınız teşekkür ederim 🥰💐