gamzecgr Tsrhlya valla dün kahvaltıya çıkmıştık pişmiş vardı güveçte ben yedim bi kaç lokma o kadar da bişi olmaz artık
melegim0606 Zeymerr Bende yemiştim ama doktorum uyardı çiğ et balık etli çiğköfte fln yeme dedi. Sakatat da öyle yenmemesi gerekiyormus. Ben ilk haftalarda bilmeden yedim ama doktor bi daha yeme dedi🤷🏻♀️
Zeymerr melegim0606 çok şükür bir sıkıntı çıkmadı ama bir oturuşta birsürü yemiyoruzki bir iki parça oda kesiyo zaten yoksa insanın canı çekiyo kötü oluyo 🤦🏻♀️ bide bende şöyle pis bir huyum var neye yasak dense onu daha çok istiyorum😅🤷🏻♀️
Zeymerr melegim0606 valla onuda içtim ilk dört ay yasak dedim içmicem ay canım bir istedi anlatamam dayanamadım eşime aldırdım içerken boğazım bile yanmadı öyle istemişim😅 şimdi çok nadir arada içiyorum
Tsrhlya melegim0606 Ben de içiyorum kola hamburger yiyorum ne yapalım ya 9 ay kısa bir süre değil sonuçta