myangelson ebrarmom08 ikisi de aynı koyulukta olması gerekiyor pik olması için veya t çizgisi c den daha koyu olmasi gerekiyor ama eşinde sperm sıkıntısı yoksa bugün değerlendir istersen yine de yarına pik olabilir çünkü
Pamuk ebrarmom08 Bu test artimed mi freely mi benimde piki bu kadar göstermişti.Bazi testler tam koyu olmuyormuş.Burdaki kızlar söylemişti.Sen eşin gidene kadar değerlendir spermler 3 5 güne kadar canlı kalabiliyor.
yusufalpmom ebrarmom08 canımm benden sana tavsıye adetin gelınce kanamanı kontrol et kesıldıgı gün ilişkiye girmeye çalış ben ilk halımelıgımde ovülasyonla denemıstım tutmuştu bunda hiç ovülasyon olmadan oldu Rabbım sanada güzel haberler aldırsın
ebrarmom08 myangelson zaten anca bugünü değerlendirebilirim yarından sonra eşim yok perşembeye kadar 🥲 o yüzden bu ayda tutmaz sanırım.
myangelson ebrarmom08 olsun belki bu akşam pik olacak belli olmaz çünkü çok yakın duruyor spermler belli bir süre vücutta canlı kalabiliyor olacağı varsa tek ilişki ile de olur 😊
Pamuk ebrarmom08 Hatta elimde ondan da vardı bu ay innovita kullandım pik olduğunda freelyde denedim seninki gibi koyulukk oldu.Ama diğer testte tam pikti.Hatta hamileyim şükür.Mutlaka değerlendirin.
Ucankus ebrarmom08 pik canım yumurta çatlayana kadar hatta en önemlisi çatladıktan sonra da değerlendirmen eşin 1 gün daha kalamaz mı
Kivircik01 ebrarmom08 hııı markadan markaya değişiyorsa o zaman pik olabilir değerlendir canım yarında ovülasyon testi yap silikse çatlama olmuştur demek 3 gün değerlendir
ebrarmom08 Ucankus yok cnm kalamaz bugün gece değerlendiririz. Tesellim spermlerin 2 3 canlı kalabiliyor olması nasibimizde varsa tutar inşallah 😇
Sevgi2023 Kivircik01 bende oyleyom kafam karma kariwik testler kafami kariwtiriyo 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ benimkinede bakarmisiniz