kızlar omzumda 3 gündür çok sinsi bir ağrı var asla geçmiyor tüm günümü olumsuz etkiliyor sol kolumu resmen kullanamıyorum nefes alırken batıyor nefes almaktan bile tiksindim o derece. serum yedim geçmiyor yurt dışında yaşıyorum doktor da bir şey demedi yaşayan çözüm bulabilen var mı?