Kızlar merhabalar 🌹 ilk gebeliğim öncelikle belirtmek istedim. 38. Haftanın içindeyim 37+5 🥰 Ama bu hafta kasıklarımda inanılmaz bir baskı var özellikle sabahları ve akşamları hissediyorum acıma gibi bir his. Acaba çocuk kanala mı indi 😂 karnım da indi gibi gelmiyor 😅😅 bu haftalarda bu şekilde aşırı baskı hisseden var mı