Kızlar yarın 36 haftalik olacam ama hareketleri azaldı sanki ya yeri daraldığı için mi önceden sürekli hareketli olan bebisim bazen hareket ediyo bazen etmiyo günde belki 10 sefer oluyordur da çok cansız hareketleri var yarin kontrolum var yarın gidecem de yoksa bugün acile mi gitsem hareket var hiç olmazsa skinti diye biliyorum bekleyecem o yüzden ya acildekiler bakmiyo çünkü