Zumrut aynı dönem de öğrendim bende hiç mide bulantim vs yoktu. Ama 7. Haftada başladı şu an 12+6 yiz hiç mide bulantim kalmadı. Bazen unutuyorum bile hamile olduğumu o derece 😅😅 ( bi maşallah diyeyim kendime ) kasik ağrısı da oluyor hala ara ara doktorum normal dedi korkma yani canım