Kızlar 36+3 haftalık hamileyim daha doğrusu adet tarihime göre 36 haftalık ancak ultrason da gelişimi 9 gün geri geliyor. Dün geceden beri belim de hafif hafif adet sancısı gibi sancı arada kasığıma geliyor midem aşırı derece de olmasa da bulanıyor ve ishal olmuşum sizce bunlar doğum belirtisi mi? İlk hamileliğim ve daha önce düşük tehlikem olduğundan çok endişeleniyorum acil yardım !!!