Sword 9 hafta hamileyim kasık ve bel agrılarım var belim ortadan ikiye bölünüyor gibi doktora gitmeli miyim kanamam yok yada Poligestan alsam geçer mi ne yapayım hareket ettirmiyor belim fıtık da var