Merhabaaa , 4 gün sonra kızım doğacak inşallah ve ben hala isme karar veremedim , eşim Almila olsun diyordu sonra Almira olsun dedik , sonra ben bir anda Almira Ada olsun dedim ama çok uzun oluyor soyismi falan da eklenince , Asya ismi içime siniyor hem kısa hem anlamı güzel ama eşim en başta Arapça kökenli değil Türkçe kökenli olsun dediği için elemiştik , hamileliğimde yalnızdım 2 gün sonra geliyor inşallah, yüz yüze konuşup vazgeçtiğimi ve Asya koymak istediğimi söyleyeceğim , beni kırmak istemez büyük ihtimalle ama onun da içine sinsin istiyorum , sizce hangi isim daha güzel 😂😂