Dün bir anda belime çok kötü bı ağrı girdi.Gece uyutmadi resmen ayaklarım da ağrıyor çok kötü dün dolap silmiştim onun etkisi mi var acaba. Birde 2. Sezeryanim olucak arada 1 yıl var ondan dolayı korkuyorum diğer gebeligimde hiç yaşamadım böyle ağrılar nasıl geçer bu ağrı başına gelen varmı