-Simge- Kızlar size birşey sorucam. 9 haftalık hamileyim haftaya tatile gidecegiz. Acıkcası 1 sene oncesinden bu tarihe tatil planı yapmıstık. Ağda yaptırmak istiyorum ama bebek için zararlı mı? Yaptıran var mı bu haftalarda. Acı bebeğe zarar verir mi ?
myangelson -Simge- herhangi bir riskin yoksa doktor söylemediyse bir sıkıntısı olmuyor genelde. Benim ilk zamanlar düşük riskim vardı sonra da erken doğum riskim vardı ağda yapmıyordum o sebeple
Sena00 -Simge- ben yapıyordum açıkçası bişey yaşamadım taaki karnım çıkana kadar sonra bıraktım şuan son haftalardayım gidip yaptırdım gene
Nehirsude -Simge- canım ben hamileyim başından beri kendime ağda yaparım hiç zararı olmadı bana şuan 9 aylık oldum hala yapıyorum ağdami
mother2 myangelson canım sende serklaj olmuştun herhalde ağda yaptirmadin mi hiç sadece özel bölgeye mi yaptirmadin
myangelson mother2 evet canım serklajliydim hiç yaptırmadım benim çünkü kasılma sıkıntım vardı ağda da kasılmayı tetikliyordu o sebeple jiletle alıyordum hiç ağda kullanmadım
mother2 myangelson ben şuan kendi banyosu bile yapamıyorum nail yaparım bilmiyorum en son serklajdan önce yaptırmıştım Allah’tan
myangelson mother2 kaç haftaliksin sende mi sürekli yatman gerekiyor yardımcı olabilecek biri yok mu hiç sana bu konuda
mother2 myangelson sata göre 25 oldum bu gün ama bebek 23 24 haftalık görünüyor ultrason da yardim edeim var çok şükür en büyük destekcim eşim yemeğim filan geliyor sadece tabağa koyup yiyorum oğlum var beni biraz o zorluyor ama canı sağ olsun çok ayakta kalınca catim agriyor
Nerfemm -Simge- salı doğuma giricem yarın ağdaya gidicem doktorada sormadım açıkcası benim derime gelecek acı bebege zarar vermez bu aya kadar kendim yeri geldi makinayla aldım yeri geldi ağda yaptım. Tam temiz olmak icin bu seferlik kuaföre gidicem kendim göbekten göremiyorum diye
-Simge- Nerfemm teşekkür ederim. İnsan tedirgin oluyor bişey olcak diye ama bende suan herhangi bir sorun yok doktora da sormadım acıkcası ama bu hafta ağdaya gitmem gerekiyor 9 . Haftam bitmiş oluyor o zaman
Kiymetyildiz -Simge- hamileliğimin en başından beri ağdaya gidiyorum herhangi bir riskim yoktu. 37. Haftaya geldiğimde ne olur ne olmaz diye doktora sordum o da gidebilirsin problem yok dedi. Zaten o da son gidişim sanırım doğuma kadar da çıkmaz
myangelson mother2 anladım canım haftasını yakalar ya birşey olmaz. Çatı ağrısı için magnezyum verdi mi doktorun bana çok iyi gelmişti
-Simge- myangelson magnezyum vermedi ama bi ilaç verdi içinde folik asit omega 3 falan hepsi var dedi. Vizite tahlillerimi yaptıramadım daha çalışıyorum asla izin alamadım bu hafta . Şuan yolculuk yapıyorum mesela kasıklarıma arabaya agrı giriyor normal mi sizce yasayan var mı
mother2 myangelson hiç bisey vermedi daha bekliyorum ben de var içsem mi acaba bu arada acını tazelemek istemem ama sende de serklaj varmış erken dogm sebebin neydi o arada dikkat etmemem gerek bisey var mi benim
myangelson -Simge- canım magnezyumu sana sormadım başka birisi çatı ağrısı yaşıyorum dedi onun için sordum zaten senin için daha erken vermez bu haftalarda. Senin haftalarında benim de ağrılarım oluyordu rahim büyümeye başladığı için ağrı yapıyordu dokuları falan geriliyormuş sanırım o sebeple. Çok aşırı şiddetli derecede olmadığı sürece sıkıntı yok demişti doktorum
-Simge- myangelson yolculuk yapabiliyor mıydunuz peki ben yaklasık 2 saattir arabadayım sarsıyor da baya o yüzden tedirgin oluyorum
myangelson -Simge- benim 9. Haftamda düşük tehdidim oldu o sıra yasakladı doktor evde sürekli yattım. Sonra 14. Haftadaydi sanırım riskim kalktı 16. Haftada 13 saatlik yola gittik izine bir sıkıntı olmamıştı doktor da izin vermişti sadece saat başı yürüyüş yap sürekli gaz sıkıntısı yaşama demişti o kadar