Esmanur43 Kızlar merhaba 36+4 olduk kıyafetleri yıkayıp koydum ama ütülenmeli mi o konuda kararsızım kimisi ütüleme ne gerek var diyor kimisi de illa ütülenmeli diyor siz ne düşünüyorsunuz 🥹
TheMuhtesem Esmanur43 ben de ilk sefer için ütüledim, ama instagramda annebebekdoktoru alerji riskini arttırdığı için ütüyü önermiyordu. Devamında ütüler miyim bilemedim
Lavina Esmanur43 ben ütüledim ilk yıkadığımda ütülerim ikincisinde ütülemem 3 çoçuk olacak nasıl yetişim 😂
Portredekitirtil Esmanur43 sende ütülemek için biri mantıklı bişey desede ütülemeyeyim diye bekliyomuşsun sanki😂 Bende nefret ediyorum ütüden hele bu sıcaklarda hiç çekilmiyor 🥴
Nerfemm Esmanur43 ilk hevesle ütülüyorsun ama sonrada o işler bitiriyor ütü eline almazsın 😂 okadat abartmaya gerek yok zaten sonradan. Guzel kiyafetleri olur buruşuk giyidiremezsin onları ütülersinde atletmis badiymiş gerek yok bence güzel yıka tamam