Sedaseriner yagmuuurcicek 35+6 dün gittik 2.500 dedi. Doğuma kadar 3 kilo olur .2 500 geçtikten sonra bir sıkıntı olmaz normal dedi. Bnm ilk oğlumda 37 haftada doğdu 3 kilo idi
Youngmotherr yagmuuurcicek kilosunu söyledi zaten sen çok zayıfsın bebeğin 4 kilo olmasını bekleme dedi 38+5 im 3 gün önce kontrole gittim 3190 gram olmuştu şimdi de diyor 9 günde çok kilo alırsa yandık
yagmuuurcicek Youngmotherr yaa az kalmış🥹 sağlıkla alın kucağınıza İnşallah umarım bizimkide alır güzel kilolar🥹
Youngmotherr yagmuuurcicek kuzum eğer zayıfsan tombik bişey bekleme zaten doğduktan sonra alıyolar güzelce kiloyu