tugceyazici Arkadaşlar 14.haftamdayim yaklaşık 2 haftadır sürekli karnım bacaklarım ve belim kaşınıyor doktor tahlillerime bakti çok olunca normal cıktı cilt kurulugundan kaynaklı dedi cildim gerçekten pul pul dökülüyor ve ben ne sürersem ne yaparsam çok kaşınıyorum. Başınıza gelen var mi acaba karnım çıkıyor ondan mi cilt geriliyor ondan mi önerileriniz var mi ☹😢
tugceyazici ikinciannelikicin yaa daha çok erken diye ben ara ara bebek yağı kullanıyordum sanırım haklısınız benimde aklıma başka bişey gelmiyor ☹
tugceyazici ikinciannelikicin Lierac çatlak kremini duymuştum doktorum 16 haftadan sonra kullan demişti ona o zaman şimdiden başlayım yetersiz geliyor demekki
ikinciannelikicin tugceyazici basla canim cildin kuru demek ki erken catlamaya baslayabilirsin yoksa.