Ozdbtl Hanımlar; Kızım doğdu💃🏼💃🏼💃🏼 Onca panik kaygı telaş hepsi son buldu🙈 Allah herkese kolay bir doğum nasip etsin..Hiç korkmayın..Her şey olması gerektiği gibi oluyor..
Mewosss Ozdbtl yarında ben doğuma gidiyorum allah izin verirse değişik duygular yaşıyorum bi yandan sevinçliyim bi yandan canım sıkılıyor 🥺
Ozdbtl teşekkür ederimmm❤️ Darısı size.. Minik 38+1’de doğdu. Ama gelişimi hep 10 gün gerideydi geç döllenmeydi. Ultrasonda hep söylemişti doktorumjz minyon bir kız olucak diye nitekim 2810 gram 46 cm doğdu çok şükü☺️ Dısarıda kilo aldıracağız artık🙈