Yagmurella4165 Arkadaşlar bugün 4 günüm hala bi adet belirtisi yok gebelik istiyorum ilk geçiken gün idrar testi yaptım çıkmadı acaba bugün acilden gidip kan testi yaptirsamı yoksa cokmu erken
nefessmommm Yagmurella4165 bende adetimin 4. Gecikme gününde sağlık ocağına kan vermiştim 4 haftalık hamileymişim şimdi 31 haftalık olduk. Hayırlısı olsun tez vakitte sağlıklı bebişin olsun inşallah
Gulmasal Bence umutlanma sokulur adetin olunca zaten erken teste cikiyor bide 4 gun olmus ha gec dollenmedir bilemem ama yumurtlama zamaninda yapdiysaniz bilirsin zaten gec olup olmadini
Yagmurella4165 Bugün kan testi verdim 1.20 cikti 5 gün geciktim ilk çocuğumu 10 gün gecikince yaptim 2.3 cikmisti sanırım hamileyim kızlar geç döllenme olabilir yine siz ne düşünüyorsunuz