Gunesgulce Ezgi87 eskisi kadar hareketli değil hareket ettiğinde de kasıklarıma ağrı giriyor daha çok uyku halinde
Tgcmrt48 Ezgi87 Salı günü sezeryan doğumum var 38+2 şu anda çok fazla hareketli kanalada girmiş yürümekte zorlanıyorum
Feriha07 Ezgi87 Ben 39+6 yım. Özellikle 3 gündür çok hareketli, başı aşağıdaydı inşallah yer değiştirmemiştir 😂😂😂
birannis_ Ezgi87 36+3 haftalığız hala çok hareketli maşallah son gaz doguma kadar böyle olacak sanırım bu gidişle 🤭
Ezgi87 Gunesgulce ay benimde öyle basketbol topu gibimi desem,,, karpuz gibimi… Bugün hareketleri çok yavaşladı acaba doğum belirtisi mi diye düşündük
Ezgi87 Feriha07 o belli oluyor elinle dokununca… benimkide kanalda kafa aşağıda ayakların maşallahı var habire geçiriyor sağolsun ama bugün biraz sakin …korkma bbu saatten sonra yer değiştirmez çünkü yer yok 😆😆
Mutlulukkk Feriha07 ayni sayiliriz aramzda bi gun var. Platesle flan hareket yapiyorum azciik, anaaaam bi basliyor ki oynamaya kafayi yersin 😂 diyorum bu kanalda manalda degl herhalde hatta kafasi asagida da degl galiba yukari mi döndu diyorum nedir 😂😂
Feriha07 Ezgi87 Sanki ayaklarının farkına yeni varmış gibi tekmeliyor😂😂 Yer değiştiremiyorsa iyi normal istiyordum çünkü inşallah sağlıkla gelir 🥰😁
Ezgi87 Feriha07 😆😆😆😆 yaa benimki elimi ayağına dokununca titreyip geriye çekiyor, kendini ellettirmeyen namusuna düşkün bir oğlum olacak demekki 😆😆😆 İnşaallah Allah gönlünüze göre versin bende normal istiyorum