nesrinlale Arkadaşlar benim kan testi sonucumda 477,55 değerinde çıktı, bebeğim kaç haftalık olabilir?
Ssevilayyy nesrinlale ilk gebeliğim de 9 bin küsürdü betam ve 5 haftalikti doktora gittigimde şimdi ikinci gebeliğim öğrendiğimde yine 5 haftalikti ve betam 600lerdeydi haftanın betayla alakası var mi sen düşün şimdi
Yazmelegi_ Youngmotherr ahha vallahi aslında bir post açılsa sabit kalsa olur, insanlara da hak veriyorum İnternette bazı yerlerde beta ile belli olur yazıyor napsınlar