Damlaalyz Eşimle 2 gün 1 gece olarak İstanbul’a tatile gideceğiz Adana’dan ve bir tane 10 aylık bebeğim var annemlere bırakmaya karar vermiştim ama normalde bana aşırı düşkün bir bebek olmamasına rağmen son zamanlar düşkün olmaya başladı WC ye giderken bile ağlıyor bazen bazense hiç sesini çıkarmıyor oynuyor. Eşim çocuğu bırakalım diyor daha önce en fazla.sabahtan akşama.kadar ayrı kaldığım oldu bırakmak ta istemiyorum bir yandan ama bırakmasam da tadını çıkarmayacagim tatilin uykusu mamasi derken.. Çok kararsız kaldım annemler bebeğe iyi bakarlar ama yine de beni arar mi ağlar mı gözünden kaçıp da düşer mi diye korkuyorum. Bırakasim gelmiyor çok kararsızım.. Bu arada biletleri aldık bile ama sanırım bebek bileti diye bişey varmis o nasıl alınıyor acaba nasıl oluyor mecburi mi bu iki konuda fikir verir misiniz?
Birikii Damlaalyz bebeğiniz annenize alışkınsa yani sürekli görüyorsa bırakın yok ayda yıldı bir görüyorsa o zaman sizi çok arar. Annenize güveniyorsanız bırakın ve eşinizle gidin eşler sadece birbiriyle zaman geçirmeli anneanne ve dede ile zaman geçirmek çok kıymetli bişey bence ben babaanne ve dedemle büyüdüm çoğu zaman onlarla beraberdim şuan 30 yaşındayım ve iyi ki o zaman o kadar zaman geçirmişim annemle de aram çok iyi yani ben bırakıyorum benimkiler 9 buçuk aylık ve herşey güzel geçiyor çocuk oldu diye birbirimizi kenara atmamak gerek çocuğun güvende bildiğin bir yerde sokağa terk etmiyosun
Mavi12345 Damlaalyz Evet mecburi bilet firmanın ise o firmayı arayıp bebek yolcu eklemen lazım 2 yaşına kadar bebeklerden sadece vergi alınıyor
2prenses_masal-oyku Damlaalyz siz bilirsiniz ama ben ne olursa olsun çocuğumu kimseye emanet etmezdim uçak biletinde de bebekten çok bişey almıyolar eskiden 40 tl di şimdi ne oldu bilmiyorum ama yine ucuzdur yani ben asla ayrılamam çocuğumdan olmaz olmaz siz bırakınca biiey olacağı tutar bırak diyenlerede anlam veremiyorum gerçekten bişey olsa vicdan azabı çekmiyceklermi 🤔 ben awm ye giderken bile içim rahat etmiyo eve zor kavuşuyorum göüzümün önünde olsun oraya buraya atmaya yapmadım sonuçta ben çocuğumu yanlış anlamayın kendim için söylüyorum cidden içim rahat etmezdi hem ne zararı olurki bende gittim kızımla henüz oda sizinki civarlarındaydı ozamanlar zorluk yaşamadım gezdik eğlendik havuza girdik birlikte bize çok iyi geldi
cikolataligofret @Damlaalyz ben olsam asla bırakmazdım. Bebeğim 9 aylık, daha bir saat bırakmış değilim… Bebek size düşkün olmasa bile, ilk ağlayınca aklına annesi gelecek. Ağlayacak sürekli ama annesi yok, bu yoksunluk hissi travmatik olabilir.
Seyma0323 Annene babana güveniyorsan bebeğinde tanıyorsa bırak derim.. en azından sizde dinlenmiş olursunuz ve bebeğiniz içinde bu iyi gelecek. Çünkü yorgunluk stress bebeğide etkiliyor.. pilinizi doldurup full devam edersiniz tatilden sonra