--alperen-2023-- merhabalar bebeğim doğduğunda silikon uç kullanmak zorunda kaldım. 1 buçuk aylık olduk ve biraktiramiyorum.suana kadar bı problem yaşamadım ama 1 haftadır her seferinde olmuyor ama bazı emzirmelerimde süt gelmiyo böle yaşayan var mi
Aysnrbtnn --alperen-2023-- ben varım maalesef 😔 kızım 1 aylık oldu mecbur kullanmak zorunda kaldım Şuan bıraktırmıyorum 4 gündir sorun yaşıyorum süt gelmiyor ve çok ağlıyor emmeye devam ederse geliyor süt ama ağlamaktan emmiyor istemiyor bende napıcam Bilmiyorum Bırakmasını istiyorum