Merhaba , bana kaliteliydi güzel geldi diyeceğiniz bebek çikolatası satıcısı önerir misiniz 🙈🙏🏻 ilk çocuğumda hacı şeriften yaptırmıştım çok memnun kaldım ama o da şuan baya uçmuş çok fazla zam koymuşlar 🥲 başka bir yer varsa aklımda olsun istiyorum ekstra ona da bakayım 💐