gizem-37 Kızlar dün akşam nişanım geldi hâla devam ediyor.Karnım böyle çok çok az adet ağrısı gibi bir ağrıyor bir geçiyor.Sancıyı nasıl anlayabilirim.İlla yükselir sancı geldiğinde ağrımda değil mi
Ceyooooo gizem-37 ben erken dogum yaptım gaz sancısı gibi oluyo geçiyormuş gibi olup tekrar baslio dayanilcak Bi agri değil yani bende öyle olmuştu 6cm açılmam vardı sezeryana aldilar
Koalammm Ceyooooo karında iğneleme gibi bişilerde oluyor mu canım dün aksamdan beri karnımda ignelenme oluyor sanki birde alt tartma baskı yapıyor bazen çıkacak gibi oluyor 36+6 yız bizde
09-11-22 Bende de kaç gündür kasılma ve toplanma oluyo vajinaya iğne batması gibi oluyo idarar da çok çıkıyorum dünden beridir de gaz var çok fazla sizce sebebi ne olabilir 38+3