Nameless Arkadaşlar merhabalar ,benim 16 aylık bir oğlum var 9 haftalikta hamileyim emziriyorum ama 3 gündür azar azar kestim sütten fakat göğsüm süt dolu ağrı yapıyor ne yapmam gerekir 😔
Ayfer- Nameless kendi kendine geri çekiliyor. Hafif hafif soğuk uygulama yapabilirsiniz. 3 günü atlatmışsınız bundan sonrası bu 3 gün kadar ağrılı geçmez. Allah kolaylık versin
Nameless Ayfer- evet bende nette öyle okumuştum kendiliğinden azalacağını…çok sağolun gece biraz skntili geçiyor inet sütü denedim içmedi muhallebi verdim yedi oyle uyuyor işte süt için zorlasyacsgim ama
Ayfer- Nameless anne sütü alan çocuklar benim gördüğüm ilk etapta çok paket süt içmiyor. Büyüdükçe alışır diye düşünüyorum. İlla süt diye düşünmeyin şu sıra görünce mutlu olacağı şeyleri yapıp verebilirsiniz. Ben 2 yaşında kesmiştim kek yapmıştım mesela seviyordu. Gece emmek için ağlayınca da kaldırıp keki gösteriyordum senin için yaptım şimdi bu var vs anlatıyordum. Bize baya iyi gelmişti.
Nameless Ayfer- İnşallah çok isterim her gece bir bardak süt içmesini bakalım inşallah dediğiniz gibi bir süre böyle devam edicem muhallebi çok seviyor bı kaç kaşık yiyip uyuyor