Tusse18 23+3 gebeyim akşamdan beri kasıklarım da adet ağrısı var belim ağrıyor yatakta sağa sola dönerken canım yanıyor karnım acıyor heryerim ağrıyor sanki normal mi korkmalı mıyım kasıklarımda bir şeyler oluyor ama anlamıyorum
Tgccnr Tusse18 bende 36+1 geceden beri aynı durumdayım bel kasık ağrısı dönemiyordum bile sıcak bi duş sonra ayağımın arasına yastık koyup dinlendim baya hafifledi. Hala geçmezse Dr git bence
1prensesannesi_ nefessmommm bende 36+3 haftalık hamileyim şiddeti artarak devam ediyor post açtım bunun hakkında
nefessmommm 1prensesannesi_ doğum yapan arkadaşım adet ağrısı gibi ağrı hissedersen hastane çantanı hazırlamış ol demişti sağlıkla gelsin bebişler