Selcan21 Kızlar daha öncede post açmıştım ama bu ishalle ciddi anlamda başım dertte geçmiyor ne yaparsam yapayım birde wc çıkmadan yoğun bir karın ağrısı oluyor sizlerde var mı böyle birşey doktoruma da sordum cevap vermiyor aksi gibi 😏
defnezumram Selcan21 bebek makata baskı yapıyor olabilir mi benimde ters gelişli bebeğim bu yüzden bende sürekli büyük abdeste ishal gibi çıkıyorum bide probiyotikli multivitamin kullanıyordum bulamadm ondan hiç bi yerde ondanda oldu sanırım o bağırsak floramı düzenliyordu
1prensesannesi_ Selcan21 benim de aynı canım ne yaptıysam geçmedi magnezyum da kullanmıyorum tuvalete gitmeden önce karnım şiddetli şekilde ağrıyor 🥴🥺
Selcan21 Hnd3535 yok hayır Bayadir kullanmıyorum kullandığım zaman da başıma böyle birşey gelmedi son 2.3 gündür başladı bu durum kimisi doğuma hazırlıyor vücud kendini diyor kimisi alakası olmadığı söylüyor sizlerde böyle bir durum yok demi
tulay-01 Selcan21 bol su ıc cnm doktorunla konus bu durumu cunku gecmeyen ıshal sıkıntılı olabılır ygunsa tabı
Humeyraa12 Selcan21 bende 36+2 yaklaşık 2 haftadır aynı durumdayım cevremdekinler normal diyor son zamanlarda oluyormuş canım geçmiş olsun. Ben bol meyve yiyorum ve çok su içiyorum. Yoksa kendimi çok halsiz hissediyorum
Selcan21 tulay-01 mümkün olduğunca bol su içiyorum yarın kontrol var durumu söylüycem inşallah bir sorun olmaz
Selcan21 defnezumram yok doğum pozisyonun da bebeğim ama bilmiyorum gerçekten sıkıntılı probiyotik düşünüyorum yarın doktora söyleyim hangisini önerirse yoksa doğurana kadar gerçekten çekilecek gibi değil
Selcan21 1prensesannesi_ evet sizi biliyorum 2 aydır çekiyorum demiştiniz Allah gerçekten sabır versin size çok zor ,3 gündür kivranıyorum ben sürekli çözüm arayışındayım
sbo Selcan21 canım salgın var sanirim bide sıcaklardan oluyor ben probiyotik başladım reflor marka çok iyi geliyor bide kesinlikle yağlı yeme 2-3 gün patates haslamasi muz şeftali kebir pirinç lapası yemeye çalış su an ben bunları yapıyorum
defnezumram Selcan21 git canım belli olmaz benim bebem habire ayağını diriyor mesaneme makata o yüzden biraz öyle ama senin normal gelişliymiş
Selcan21 sbo büyük ihtimalle sıcaklardan oluyor sanırım emin de olamıyorum tabi bende probiyotik düşünüyorum doktora durumu izah edelim hangisinin verirse artık Sıcaklardan adam akıllı yemek bile yenilmiyor ki anca su hafif şeyler yiyorum