Esracmmm Kaygı bozukluğu da yapıyo olabilir ama gebelikte genelde olabiliyo ben de ilk aylar çok yaşadım nasıl tarif etsem böyle sanki kalbim bir kez çok sert bir şekilde vuruyo gibi hissediyodum hormonlara bağlı çarpıntı olabiliyo bu şekil hepsi normal dediler kalp doktoruna da gittim bi sıkıntı görmedi çok rahatsız ederse beni ilaç verebileceğini söyledi ama kendiliğinden geçti