sevdaaa23 geçer kuzum inan sonra insan bugünleri çok özlüyor benim 3.gebelik ama sanki ilk gibi geliyor oğlumda da kızımda da zaman geçmiyor derdim şimdi ne ara büyüdüler anlamıyorum bile o yüzden şimdi zaman hızlı geçsin istemiyorum insan hayatında en çok hamilelik zamanını özlüyor o tekmeleri tatmak en çok özlenen zaman oluyor bebişlerimizi merak ettiğimiz için onları kucağımıza almak için sabırsızlanıyoruz ama bugünlerinin tadını çıkar son 3 ay kaldı Allah’ın izniyle.🤲🏻🥰