Benim oglum 13 aylıkk , bir kaç ay öncesinden kendi tuvalet kabına oturtuyordum çiş yap diyordum yapıyordu
Diş çıkarma dönemi girdi araya bıraktım yapmayı
4.5 gündün kendim sık sık dışarıya çıkarıyorum tutuyorum tuvaletteymiş gibi çiş yap diyince hemen yapıyor
Gün içinde bez takmıyorum
Yarm saat falan aralıklarla dışarıya çıkarıyorum , kendi kabına oturmuyor çişde yapmıyor
Bez takmıyorum , garip bir şekilde altınada yapmıyorr
Gündüz yatıyo mesela bez koyuyorum
Bir iki saat yatıyor kalkıyo kup kuru
Uyanınca pipisini gösteriyor , parmagıyla dışarıyı gösteriyor
Ben böyle devam etmeyi düşünüyorum
Sık sık çişe gidelim mi diyorum gidiyoruz
Öyle alışacak gibime geliyor