Merhabalar , üç gün önce 37. Haftamdayken suyum gelmesi sebebiyle normal doğum yaptım , 17 kilo falan almıştım hamileliğimde fakat ödem problemim çok fazlaydı , doğum yapalı üç gün oldu hala aşırı ödemim var hatta arttı gibi , ne kadar zaman sonr atılır bu ödemler ve ne yapılması lazım bilgisi fikri olanlara ihtiyacım var