Turkan1234 Tam on saat suni sancı çekip 10 cm açıklıkla sezeryana alındım.
Şunun aynısını yaşadım. Sonlara doğru suni değildi, kendi sancımdı. 10 cm açıklıkla yerleri tırmalayarak 1 buçuk 2 saat falan bekletildim.
Turkan1234 Normalde 4-5cm açıklık olunca suyu patlatıyolar bebek hızlıca kayıyor.
Benim suyumu patlattılar ama bebek asla kaymadı. Kanalda ilerlemesi çok yavaştı. Üstüne bir de dönmesi gerekirken dönmüyordu.
Yaşadığınızı o kadar iyi anlıyorum ki. Aynılarını kötü bir ebe eşliğinde yaşadım. Bebeğim şu an 20 günlük. Sezaryen yeri ağrım azaldı. Eskisi gibi değil ama biraz daha rahat hareket edebiliyorum. En azından yan dönüp yatabiliyorum. Bu sayede bebeğimi yatarak emzirebiliyorum.
İlk gün sütüm gelmedi. Hastane mama vermeyi reddetti. Bebeğim sarılık oldu ama şu an sarılığı geçti. Gayet sağlıklı. Sürekli emiyor. Mama desteğini kesebildik sonunda. Sütümle doyuyor çünkü.
İlk 10 gün ödemim çok fazlaydı ki ben hamilelikte ödemlenmedim. Hayatımda ilk defa ödemlendim. Dinlenemediğim için de düzelmedi. En son 1 gece aralıksız uyudum. Gece emzirmedim, mama verdiler. Öyle düzeldim.