Smsmzmz Çoğu doktor çatı muayenesine karşı canım. Henüz sancı gelmediği için çatı kemiği pelvis ve etrafındaki dokuların zaten gevşemediği için, sancı gelince yapmayı uygun buluyorlar. Sancı gelince yumuşarmış. Ve o zaman belli olurmuş normal doğuma müsait mi değil mi.. Ama söylediğin doğru, çatı muayenesinde her ne yapıyorlarsa doğumu başlatmaya yardımcı oluyormuş. Herkeste o muayeneden sonra hafif kanlı bi akıntı(nişan) gelirmiş ve çoğu kişide bir iki güne başlıyor doğum..