Ayssemir bende 9 haftaligim öyle bı kaydım olsun testleri yaptırayım gelecek dönemler için bilgi versin diye eyube gittim. İlk hamileliğimde de zaman zaman gitmiştim anlık şikayetler için. Burak Kocakaya diye bı doktor var çok güzel ilgileniyo. Yani ben 9 hafta diye düz mantık söyledim adama ben 8+5 falan ölçtüm dedi ve tam o kadarlıkti aslında 🙃 ama ikili üçlü Testler orda olmuyormuş araştırma hastanelerinde devam et dedi Gaziosmanpaşa eğitim araştırmayi önerdi. Fakat kızkardeşim orda yatiyo şuan yoğun bakımda çok kalabalık çok pis bir hastane ben gitmem diye düşünüyorum da ,onun dışında Haseki iyi diyorlar sultangazi