Hlimee 2 sene oldu evleneli 2 düşük oldu şimdiden istiyorum bebiş belki gebelikte var bilmiyorum ama Aşılama olayı nasıl oluyor ? Artık zaman beklemek istemiyorum hayırlısı ile inşallah Vardır da inşallah gerek kalmaz
Gzd11gzd Hlimee Önce düşük sebebine bakilmasi gerekli genetik test istenebilir çunku sebebini bilmeden asilama yapilsada yine dusukle sonuclanabilir. Adetin 2 veya 3.gunu muayeneye gidip hormon testlerinize bakiliyor doktor ona gore tedaviye karar veriyor.