Merhaba 10 yıl çocuk bekledik. Tedavilerle olmadı bu ay kendiliğinden oldu. 14-17 Temmuz arası yumurta çatladı. 4 haftalığım muhtemelen 126 çıktı bhcg. İki gündür kasıklarım ağrıyor. Bugün akıntıyla birlikte kan geldi sildiğimde de silik bir kan geldi. Gece yine akıntımda kan var ama sabaha göre bir tık daha koyu renkli. Bu durumu yaşayan oldu mu? Bu normal mi daha dün öğrendim bugün kanama oldu. Korkuyorum.