Kızlar bugün ikinci çatı muaniyesinden sonra doktorum kahverengi lekelenme olabilir demişti sabah.Şimdi lavoboda iki kere sümüksü kahverengi bişey düştü çişimi yaparken bu nişan mı sizce yoksa doktorun dediği mi ?Ama leke gibi değil bildiğin sümüksü kahverengi birşey