Dilannnn00 Kızlar merhaba, ben 38+2 deyim pazartesi günü kontrol var. Çatı muayenesi yapılır mı ve ağrılı bir işlem mi yaptıranlar bilgilendirebilir mi acaba?
hunilimom Dilannnn00 doktorun bilir canım bazıları yapıyor bazıları yapmıyor kasmas isen kendini hiç acimiyor jel şurup parmagina el ile muayene ediyor 10 saniye sürmüyor biraz iterse elini o zaman açıyor Minigiim-vebenn52
boymomyz Dilannnn00 Ağrı ile gidip çatı muayenesi oldum abartılacak bişey değil bu insanlar neden korkutmaya çalışıyor anlamış değilim … İğneden kan aldırmaktan korkuyorum ağlayasım geliyor ve ben sezaryen oldum normalde günüm belliydi sancım çıktı çatı muayenesi yapıldı korkuyordum bumuymuş dedim 😏 Kimseyi dinleme canım . Doğumdan da korkuyordum ağlaya ağlaya gittim noldu 8 gün geçti doğumda yaşadığım ağrıları hatırlamıyorum bile
incikaya Dilannnn00 ilk doğumumda 37.haftada yapmıştı doktorum öyle ağrılı sancılı bir işlem değil 10-15 sn lik bir şey ama sonrasında birazcık kanamam olmuştu şimdi 2.hamileliğim yine 37.haftamdayım dün kontrolüm vardı sordum doktoruma 2.doğumlarda hiç gerek yok çatı muayenesine hatta 1.doğumlarda bile ben bakmıyorum dedi bu arada ilk doğumum normal bunu da öyle bekliyoruz
bitanemm_ Dilannnn00 ben ilk gebeligimde boş gebelik geçirdim kese vardı bebek yoktu bu yüzden kürtajla keseyi aldılar. Doktorum kürtaj yaparken çatın çok dar demişti hatta normal doğum yapman zor olur dedi. kürtaj olurken nerdeyse bayılıyodum canım çok acıdı baya kustum ben . Çok şükür şimdi 3 aylık hamileyim 😊 ama çatı muayenesi yaptırıcam zamanı gelince doktorun dedikleri beni rahatsız etti bakalım
hanifeee-yusuf Çatı muaynesi olan biriyim ama yorumda bulunmayacagim :) . Kendini kasmamaya özen göster :)
Dilannnn00 boymomyz sormayın neler neler anlatıyorlar. Gözümüz korkuyor sonra çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız.
Emine12456 3 5 saniyelik bir işlemdi benim için elini sokarken acıdı sonra acımadı gün içinde ama yapılması gerek bi işlemmiş onu anladım
Dilannnn00 incikaya anladım çok teşekkür ederim içim rahatladı gerilmiştim kontrole gideceğim için :)