Mlkgln kötü geldii hiç tavsiye etmiyorum. İsim Alina demistim. Alin yazmışlar göndermişler. İnsan siparişin son halinin fotoğrafini çeker gönderir. Kargoya verdiklerinden bile haberim olmadı yaa. Pıtırcıklı şeffafa sarmislar kutuya koyup göndermişler bu sıcakta ecis bucus olmuş çikolatalar. Tadı da aman aman güzel değil idare eder. Yeniden etiket gönderecekler onları yapıştırmakla uğraşacağım