Kızlar ben 34. Haftama girdim ve hamileliğimin başından beri ilk kez mide sorunu yaşıyorum yaşadığım şey de tam olarak ne bilmiyorum ama yanma dedikleri şey bu olsa gerek. Böyle midemde bir ağrı ver ve bana bulantı hissi veriyor iki üç gündür başladı. Yaşayan var mı tecrübeleriniz nelerdir ne iyi gelir ne yapmalıyım neye dikkat etmeliyim