Söylediği günler ve saatleri iyi değerlendir canım. Bana çevremdekiler bu süreçte hep ayaklarımı sıcak tutmamı söyledi ama işe yaradı mı etkisi var mıydı bilemiyorum. İlk çatlatma iğnemde hamile kaldım ben de. Şu an 25 haftalığım ve her şey yolunda ilerliyor. Bu arada heyecan yapıp sürekli test yapma çünkü iğne etkisiyle pozitif görebilirsin. 16. Gün en sağlıklı sonucu alırsın. Hakkında hayırlısı olsun inşallah kısa sürede güzel haberler alırsın 🤲🏼