Kediannesi21 Sunaartc bunlar tamamen hurafe canım oğlumda kilo kilo tatlı yedim simdi kızıma hamileyim kız belirtisi erkek belirtisi asla yasamadım
Gulsahim Sunaartc benim canım iki oğlumda da tatlı yedim deli gibi kızda tuzluydu bende bu teori işledi 😅
seizetheday Sunaartc yani bunlar hurafe ama normalde tatlı erkek diye biliyorum ben. Aşerme olmadı bende fakat çok dondurma yedim hem sıcaklardan bunalıyordum hemde yemek istiyordum erkek oldu bilmiyorum hayırlısı olsun. Bunda da aşerme olmadı ikinci gebeliğim fakat turşu vs çok yiyorum bu aralar kız gibi dedi doktor 🤷♀️
sultanireem Sunaartc valla hurafe ben turşuda aşerdim sütlü tatlıda aşerdim yeri geldi baklavada aşerdim oğlum olucak bide 😂
guzelanne01_ Sunaartc canım bende doğru kızımda canım deli gibi limon yemek istiyordu ,limon sıkacağım şeyleri aşırı istiyordu canım,oğlumdada aşırı tatlı aşerdim psikolojikmanmı diyordum ama karpuzu hiççç sevmem ama canım aşırı karpuz istemişti üstelik kışındı
Rumeysatek Sunaartc ye tatlıyı dogur hakkıyı ye ekşiyiyi dogur ayşeyi canım ben fulll tatlı yedim erkek dogurdum şuan bi arkadaşım var sürekli tuzlu ekşi yiyor ve bebeği kız
beyzaguvendi Sunaartc ilk üç ay full tuzlu yiyordum sonra deli gibi tatlı aşermeye başladım her şeyden yiyorum ama tatlı başka oluyor adetten önce yaşadığım kriz gibi🥹💙 oğluşum olacak💙
Rabiabtr Sunaartc hamileliğimin ilk gununden beri sadece tatlı istiyor canım mide bulantısı yaşadığım haftalarda bile sadece tatlı şeyler iyi geliyordu bebeğim erkek 🤣😶
Seymoshh Sunaartc ben hepsinde tatlı yedim hiç bişey bulamasam hergün çikolata bal falan yiyordum iki kızım iki oğlum var😄