Hatice-01 bende bugün oldum muayene. 37+6 yım. Çoook büyük korkularla gittim vallahi ne yalan söyleyeyim:) ama dedikleri gibi yaklaşık 15 sn lik bi işlem zaten ağrı acı asla olmuyo sadece baskı hissediyosun mesanede beni rahatsız eden o oldu. Ama gerçekten korkulacak hiçbişey yok, güvenebilirsin burdaki yorumlara🥰 yarın tekrar gel dese doktor giderim yani öyle diyim😂 için rahat olsunn