Senaaaa__ el ve ayak kaşıntınız çok şiddetli ise ayrıca kaşıntıya rağmen döküntü de yoksa hemen bir doktora görünmenizde fayda vardır, ben 35 haftalık iken bu şikayet başlamıştı doktora gidip tahlil yaptırdım gebelik kolestazı çıktı, 37. Haftada erken doğum mecburiyetimiz oluştu bebek için cok riskli bir hastalık olduğundan dolayı.. içinizin rahat etmesi açısından tahlil yaptırmanızı tavsiye ederim Allah şifa versin