assliaslan bizde Reşat hocaya gidiyoruz çok memnunuz ilgili gereksiz bilgiye boğmuyo anneyi o ay yaşayacağınız değişimlerle ilgili önden size bilgi veriyor. Samimi güler yüzle karşılıyor ve en önemlisi işini gerçekten iyi yapıyor . Randevu bulmak biraz zor kendisine bizde zorlanmıştık ilk randevu bulurken . Birde benim çevremde bi çok arkadaşım ve hatta kendi kız kardeşim de Reşat Beyde doğum yaptı hepsi aşırı memnundu onların referansları ile de kendsine gitmiştim zaten . İçlerinde normal doğumda sezeryan doğum da yapan vardı ve doğum sonrası hiçbirinin bi problemi bi ağrı sızı hiç bir şeyi olmamıştı bunlarda tercih etme sebebim olmuştu