40+2 oldum. 40+1 de akşam 19 civarı çatı muayenesi ve açıklığıma bakıldı. Su nişan açıklık vs yok. Kanalda da değil bebek. ama iki üç saate bir olan sancım, bu muayeneden sonra 15-20-30 dakikaya bir düştü. Bu normal bir durum mu? Yaşayan var mı aranızda, yoksa doğum belirtisi midir