ikiprensannesi__ Kızlar 35 haftaligim bugün ilk kez fark ettim karnımı severken bebeğin olduğu yerde biraz uyuşukluk var Google de baktım bir sonuç bulamadım normalmi ya tamamen hissiz değil ama uyuşuk yani korktum bir an