Hamileyim00 Kizlar uyuyordum birden kaşıntı başladım ellerimde ve batisma oldu yanma da var hafif gene elimde yumruk yapınca batisiyor uykudan uyandıracak kadar bir kaşıntı var ama sadece 4 parmağım çok tuhaf deliricem adeta ya ağzımda kemiriyordum elimi üstümü uykumda parcaklicaktim az daha çok şiddetli kaşıntı yaşayan oldu mu
Figenecer Hamileyim00 Allah korusun cnm kaşıntı iyi dgl idrar rengi bulantı istahta azalmada varsa gebelik kolostromu diye bişey var ondn oluyoms dikkat edin en kısa zamanda doktora gidin
Ayazmom_ Benimde dün gece bu postu okuduktan belli bir sure sonra kasintim oldu cok onemsemedim uyudum. Suan tam 1 saattir siddetli ellerim kasiniyor hemde her yeri delirmek üzereyim neden olur niye olur gecmezse doktora gidicem 😭😭😭 Hamileyim00
Demojna Hamileyim00 hamileliğin ileri haftalarında avuç içi ve ayak altında kaşıntı gebelik kolestazi belirtisi olabilir. Tarakla kasıyorum ben o ara
Berryybllmm Tahlil yaptırın mutlaka, benimde ellerim çok kaşınıyordu sonra yanma oluyordu. Öyle ki şişmişti artık. Doktor bana el sabununu değiştir bebek şampuanı kullan dedi hakikaten kullanmaya başladım kesildi. Ama siz mutlaka kan tahlili verin
Harvicell Hamileyim00 kan tahlili yaptırın benim ilk gebsliğimde 21. Haftada olmuştu 3 hafta ilaç kullandım gsçmişti sonra .
Svm8261 Hamileyim00 Hamileyim00 evet bendede var 1 buçuk haftadır çekiyorum bu kaşıntıyı gebelik kolestazı diye bişey varmış ama öyle böyle bir kaşıntı değil sıcakta çokdaha fazla azıyor kaşındıkça soğuk suyla yıkamaya çalışın ve doktorunuza mutlaka hemen danışın çünkü bebeğe zararı olabiliyormuş solunum sıkıntısı yaşayabilirmiş çocuk ben kaç gündür acillerde kaldım bu kaşıntı yüzünden bugün kendi doktoruma randevum var bakalım o ne diyecek 🤦♀️
Svm8261 Hamileyim00 Hamileyim00 evet aynen öyle mutlaka o kaşıntı için Alt Ast testini yaptırın pozitif çıkarsa çocuğu doğurmanız gerekiyormuş