e_blue_sky_a Sude22 evet her ay adet olmak çok üzüyor isterken. Ama gerçekten de elinden geleni yapıp, testlere çok yönelmemek Bi ara olacak illaki demek iyi geliyor ve o vakit oluyor,,, bol şans
Hatice--- Sude22 bende de belirtiler vardı regl sancısından ziyade değişik ağrılar vardı midem bulanmaya başladı hala regl olacağım diye bekliyordum hamile olduğumu öğrendim test yaptım 4 gün geçtikten sonra silik çıktı ertesi güne yaptım biraz daha belirgindi kan verdim 954 çıktı beta
Hatice--- Sude22 aynen bende öyle yoksa sancım için ilaç kullanıyordum ağır geçiyor diye iyiki kullanmamışım
Mineeli Sude22 Biraz daha bekle istersen adetim geçtiğinde bile silik çizgi çıkmıştı geç döllenme olabiliyor bazen ☺️
hayalim35 Sude22 erken test yapmadım hiç geçen ay 3 gün gecikti yaptım maalesef negatif 2 gün snra adet oldum ama bu ay bnde çok sabırsızım 11 gün var adet günüme ağrılarım var ama olmuş mudur bilmiyorum konuşmak için erken 🤷♀️
Nslhngncn Sude22 merhaba bende senin gibi adetime 6 gün kala kaset test yaptim ve çok silik çizgi çıktı bekleyince sonra üç gün tekrar tekrar yaptım koyulasmaya başladı Perşembe kan testi verdim 190 çıktı sonucum
Sude22 Nslhngncn dün yaptığımda akşamüstü 7-8 gibiydi odada karanlık biraz tek çizgi gibiydi sanki ben görmek istediğim için görüyo gibi bi çizgi görüyodum sabah baktığımda çok çok belirsiz bi çizgi var bilmiyorum bakalım adet günümü beklicem 2 gün olmazsam tekrarlıcam tabi dayanabilirsem😂
Kivircik01 Fik mesela bennn çatlıyorum yapmamak için elime alıyorum testi sonra diyorum ki erken negatif çıksa üzüleceksin bekle diyorum 😂😂
Fik Kivircik01 ah kız ama doğru okadar yaptım hep negatif en son fırlattım tüm testleri sinirden dedim bakmayacam 4. Günün sabahı çok manevi bir rüya ile uyandım ve dedim aha bebek var 😂 test yaptım cidden pozitif çıktı tam da umudumu yitirmişken rabbim umut verdi bana 🥺
Sude22 Fik ayy aynı ay içindemi negatiften pozitife döndü ben de hissediyorum sanki var ama test öyle çıkınca bakmıcam daha olmayı beklicem dedim kendi kendime sabahda çok çok silik gördüm kuruma çizgisidir belki umutlandırmıcam kendimi