berivan__ bende planlı sezaryen oldum canım 36+3de 38+6ya gün almıştım 37+3 de oğluşum gelmek istedi ve geldi, sonrası için sürekli yürümeni tavsiye edeceğim en başta çünkü yürüdükçe ağrıların azalacak, ilk kalkmadan korkma sadece yavaş hareket et şimdiden hayırlı güzel doğumların olsun